2008. szeptember 4.

Ügyintézés

Egy jó dolog, amit nagyon könnyű volt megszokni Amerikában: szinte mindent el lehet intézni telefonon. Lemondtam a közműveket, kábeltévét, Tivot stb. és egyik sem tartott tovább 5 percnél. Ráadásul mindenki nagyon udvarias, segítőkész. Itt az ügyfél a király, még akkor is, ha éppen távozik. ;)

6 megjegyzés:

  1. Ahogy mondják a filmekben: "lucky bastard" :). Próbálnád meg itt Belgiumban ... sokunknak vannak rémtörténetei az itteni szolgáltatókról ...

    VálaszTörlés
  2. A kulcsszó, az hogy elhagyod az országot. Egyébként itt is rád akarnak sózni minden egyébb szart mielőtt elengednek, illetve alkudozni is lehet velük, ha konkurenciával fenyegeted őket, gondolok itt pl. internet szolgáltatóra

    VálaszTörlés
  3. Ahh, telefon! Személyesen, ügyfélszolgálatra! Némelyik szolgáltatás lemondásakor pedig harcolni, hogy lemondhasd, többször visszamenni!
    Ennek van igazi, vadnyugati íze! :)

    VálaszTörlés
  4. na, en közben hazaköltöztem Kinaból...
    Kinaban azt hittem, hogy komoly a bürokrácia, de most már látom, hogy Magyarországhoz képest rugalmas és gyors volt...

    VálaszTörlés
  5. Remélem a kocsi biztosítását nem mondtad le.

    Mellesleg nem volt egy magyaros húzás, hogy teletöltött tankkal adtad el a kocsit. De nagyon jól jött, mert nem éppen a legrövidebb úton értem haza. :)

    VálaszTörlés
  6. Itt valoban mindent baromi ecceru elintezni abban az esetben, ha nincs az ugyinteznivalo targyanak extra vonatkozasa; ez esetben gyakorta exception-t dob a rendszer es megall az elet :)

    Lasd: haromnyelvu magyar anyakonyvi kivonatok :)

    Valamint: Bon Voyage ... :(

    VálaszTörlés