2009. április 27.

D&D stratégia és az édesség


Pár hete elkezdtem Dungeons and Dragons-t játszani a fiammal (én gimiben játszottam utoljára). Nekem teljesen elborította az agyamat, hetek óta az összes szabadidőmet a D&D könyvek olvasásának szentelem.

A negyedik kiadásban nagy szerepe van a taktikának úgyhogy kis terepasztalon/térképen játszuk le a csatákat. Van pár műanyag figuránk, de nem minden szörnyre van elég/megfelelő, úgyhogy ezeket a blogokban olvasott tippek alapján M&M's cukorkákkal jelképezzük, amiket, amikor a hősök legyőzik őket, a fiam megehet.

Azt vettem észre, hogy ebben a felállásban a pusztán taktikai megfontolásokat háttérbe szorítja, hogy melyik szörny ehető, mert azokat körülményektől függetlenül szisztematikusan levadásszák a hősök. :)

Másik okosság: a koboldokat a háttérből irányító titokzatos valaki üzenetét a megszerezte a főhős. Egyszerű Cézár kódolással volt titkosítva, de a fiam feltörte, mint a mogyorót.

1 megjegyzés: