2008. március 10.

Fél nap hó, bútorok, teherautózás

Nagyon ritkán van hó itt Nashvilleben. Szombaton délelőtt volt vagy 10-20 centi, a fiam nagyon élvezte a ritka és különleges eseményt, a ház melletti dombon csúszkált egy műanyag doboztetőn. A nap végére aztán már el is olvadt nagyjából az egész.

Délután bútort vásárolni mentünk. Hihetetlenül rusnya itt a kínálat. Valahogy az alapértelmezett cucc úgy néz ki, mintha egy ízlés nélküli újgazdag csináltatta volna magának 80 éve. Nagy, nehéz, böszme, tele ornamentummal. Egy európai stílusú boltot találtunk eddig de még meggondolom, hogy egy ágykeretre érdemes-e 1000 dollárt költeni. Később megtudtam, hogy van tőlünk 4 órányira egy IKEA, kevésbé hányingerkeltő stílussal és sokkal jobb árakkal.

Vasárnap ágyakat költöztettem. Kibéreltem egy U-Haul furgont 40 dollárért és nagyon élveztem, hogy vezethetem. Itt nem cicóznak sokat, a natúr jogosítvánnyal hagyják az embert vezetni viszonylag nagyobb méretű teherautókat is. Ez nem volt nagy, de így is alig fért be a mélygarázsba. Az utazási siteok fel szokták ajánlani jegyfoglaláskor, hogy némi felárért béreljen az ember egy Harley Davidsont mókából, ha már úgyis bérelni kell valamit az idegen városban a közlekedéshez. Én legközelebb legszívesebben inkább egy ilyen teherkocsit bérelnék, ha nem lenne ennyire nehéz parkolni vele. Vrümm-vrümm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése