2009. február 13.

The Emacs of the future

Jó régen leválasztottam a durván kocka dolgokat egy külön blogba, ami aztán visszavágyott a fjordokhoz. Majdnem 1 éve nem volt ott bejegyzés.

De annyira szédítő tempóban fejlődik a tudomány, hogy tényleg nem lehet nem észrevenni.

Csak ma:

  • Hinni sem merem, de egyelőre nem nyilvános oldalprojektembe mintha bekapcsolódott volna pár kolléga, ha nem lesznek/leszünk túl elfoglaltak akár még egyszer fel is szállhat a földről a gép.
  • Kipróbáltam Androidról a friss Google Spreadsheet szerkesztést
  • Leteszteltem a friss voice searchöt
  • Olvasom, hogy beindul a fizetős App Market
És akkor itt van ez:

Szemünk előtt válik valóra a jövő, félve mondom ki, de megdőlni látszik a Hofstadter-törvény.

1 megjegyzés:

  1. Hello!

    Kb 2 éve olvastam először a blogodat miután egy bejegyzést hagytál az enyémben és nagy meglepetésként ért a Zürich-i költözés, most, hogy kb fél év után megint rádnéztem. Üdv újra Európában! Sok sikert a melóhoz, bárcsak nekem is lenne ennyi erőm és kitartásom, hogy elvégezzek egy programozó vagy más műszaki szakot amivel külföldön lehet érvényesülni. Mondjuk pont az USA-ban. Egyébként nagy meglepődéssel tapasztaltam már akkor is, hogy a blogodat leginkább külföldön élő magyarok olvassák. Mégegyszer sok sikert mindenhez. Üdv : Márk egy lusta 22éves Magyarországról.

    VálaszTörlés