2007. március 25.

30 év

Múlt pénteken lettem 30 éves. A munkatársakkal egy jó kis grillparty-val ünnepeltük a dolgot, ahol meglepően kevés alkohol fogyott végül, viszont óriási mennyiségű sülthús állt rendelkezésre (ami szintén nem fogyott nagyon). Viszont érdekes beszélgetések voltak érdekes emberekkel (házaspár, akik 4 évente költöznek új országba). A karaoke is elmaradt, pedig a programban szerepelt és egy Doors karaoke CD-t is vittem ajándékba a házigazdának, aki 1 hét múlva ünnepli a születésnapját. A kocsiban gyakoroltam a Break on Through-t is pedig.

A szombatot egész napos fejfájásra és férfias önsajnálatra tartottam fenn, ami ugyebár elmaradt, úgyhogy kicsit előrébb jutottam a Zeldában.

Viszont akkor most megmondom a frankót: nem érzem mérföldkőnek a 30 évet. Nem érzem, hogy másképp látom a világot, hogy hirtelen megváltoztak volna a prioritásaim. Viszont ilyen mérföldkő volt az, mikor apa lettem és hasonló, bár negatív előjelű mérföldkő lesz, mikor nálam fiatalabb főnököm lesz.

8 megjegyzés:

  1. Ezzel a "nem változott semmi" dologgal egyet tudok érteni.

    Az apaság témával is, bár abban még nem volt részem.

    Zeldát nem helyeztem be a slot-ba, ma PS2 árakat nézegettem. 35 pénz + gáma.

    VálaszTörlés
  2. Gratulalunk, hepiborzdej, satobbi!

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy elfelejtettem időben gratulálni, pedig fel volt írva, és minden nap eszembe jutott... "Ej de bánt, ej de bánt". Egyszóval: boldog születésnapot, így utólag is! És persze ne feledd Zsolti bá' örökbecsű szavait: 30 felett minden nap ajándék!

    VálaszTörlés
  4. na ez az legbiztosabb jele az öregségnek, harsányan kántáljuk "nem változott semmi, a lelkemben fiatal vagyok", stb. faszt, egyszerűen megöregedtél és nem akarod elfogadni a tényt, hogy már minden megkezdett nap ajándék

    VálaszTörlés
  5. Egyetlen mérföldkő van, amikor feldobjuk a talpunkat. Addig folyamatosan változunk, töréspont nélkül. És pláne nem köthetők évszámokhoz a változások, sem 18, sem 30 éves korban nem történik semmi. Amikor elhagy az ötödik feleséged, mert a munka fontosabb, mint a család, akkor talán elgondolkodsz az értékrendeden. De nem biztos, hogy ez kerek évfordulóra esik. :)

    VálaszTörlés
  6. A harminc nem lehet merfoldko, mert 21 utan csak lefele van ... ;-)).
    Az embert az igazan fontos dolgok helyett, olyan hulyesegek is elkezdik erdekelni mint politika, stb ;-)

    VálaszTörlés
  7. A mérföldkő inkább pszichológiai lehet. Kezdenek kevésbé működni az elhárító mechanizmusok, az ember egyre nehezebben hiteti el magával, hogy bár most még lúzer, de majd egyszer eljön az ő pillanata...

    VálaszTörlés
  8. nyenyec mesteh, az utóbbi nagyon értékes felismerés, be kell látni, hogy nyomorult kis fostalicska tológató kódoló férgek lettünk és maradunk is ... tulajdonképpen vége a játéknak

    VálaszTörlés