2007. október 2.

Enemy Territory Quake Wars demo (Valley)

Beleöltem néhány órát tegnap este az Enemy Territory demóba. A Valley nevű pályán játszottam (videó alább). Nagyon hasonlíte a Wolfenstein-es ET "fuel depot" nevű pályájára. És általában az egész játékmenet, beleértve az irányítást és az osztályokat 75%-ban a Wolfensteines változatot vette alapul.

Ami a legnagyobb változás talán, az a járművek és az automatikus lövegtornyok. A repülőket nekem nagyon nehéz volt irányítani, viszont meglepően egyszerű volt rakétavetővel lelőni (egy élettel leszedtem általában 3-4 repülőt és kilőttem 2 tankot, valamint 3-4 lövegtornyot Soldierként).

A lövegtornyokból van gyalogság elleni és járművek elleni. Mindkettőnek megvan a helye, hogy hova teszik: lehetőleg védett, nehezen látható helyre, de úgy, hogy szépen be tudja lőni a védendő ojjektumhoz vezető utat.

Már most úgy látom, hogy egy jól összeszokott csapat brutálisan tarolni tud majd: beülnek többen a járművekbe, úgy, hogy a sofőr és a tüzér is lőni tudjon.

Tetszik a játék, de nem tudom, hogy megér e-nekem annyi pénzt és időt, amennyi most kell hozzá. Elhalasztom a döntést. Holnap pedig nem kapcsolom be itthon a gépet, hanem alszom. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése