2011. május 11.

Magyarországon turistaként 2/B

Nagyon fellelkesültem a Fidesz-kormány dohányzást korlátozó tervein, de kicsit túl hamar örültem.
Bemegyek egy budapesti étterembe, látom füstölnek. Miapicsa?

Én: "Jónapot kívánok, nemdohányzó rész van?"
Pincér: "Igen, ez a két sor."
Én: o_O

De azért jókat ettem.



A kazincbarcikai Buffaló volt (megint) a kedvenc: az evős rész szigorúan nemdohányzó, udvarias kiszolgálás, az árak pedig abszolút barátságosak.

A Ferihegy Liszt Ferenc (nekem) új Maléves terminálja és csili-vilin nézett ki.

2 megjegyzés:

  1. Ákos egy régebbi látogatása alkalmával ez valahogy így hangzott:

    Ákos: "Jónapot kívánok! Egy nemdohányzó asztalt kérek!"
    Pincér: "Hát üljenek le és ne dohányozzanak!"
    Ákos: o_O

    VálaszTörlés
  2. Az egyik kritikus a muppet showbol5/17/2011 10:19 de.

    Egeszsegetekre!

    VálaszTörlés