2008. október 9.

Új lakás, bútorok

Tegnap átköltöztünk az új lakásba. Eleinte úgy tűnt, hogy csak 2 hálózsák lesz az összes bútorunk, de végül az IKEA mégis kiszállította a megrendelt székeket, asztalt ágyakat. Sajnos semmi szerszámunk nem volt, így nem tudtuk összerakni őket (nem mintha lett volna rá idő este). Mindenesetre legalább a matracoknak máris hasznát vettük.

Az IKEA-s vásárlás 2 gyerekkel elég tikkasztó bír lenni, főleg mikor teljesen nulláról kell berendezni egy lakást. 1 nappal a költözés előtt rohantam este még az áruházba, hogy zárás előtt legalább ágyakat tudjak venni. Kocsim még nincs, de ha lenne se fért volna bele ennyi cucc, úgyhogy házhozszállítást kértünk (kb. 20kHUF volt, szerintem nem drága, tekintve, hogy nekünk semmit nem kellett csinálni.)

Az erkélyünkről nem csak lovakat de legelő teheneket is látni. A kanapét csak 6 hét múlva szállítják ki és a kábeltévé/internet is még vagy 3 hét mire megérkezik.

A ház egy domb tetején van, nem tudom mennyire izzad le az ember míg felteker oda biciklivel.

Jópár dolgot kell még vásárolnunk a zuhanyozófüggönytől, a ruhásszekrényen át a csillárig. A csomagjaink az USA-ból még mindig nem érkeztek meg, de azért szép lassan haladunk előre.

5 megjegyzés:

  1. Drágább termékekre (egy ülőgarnitúra már drágább) 20k HUF a kiszállítás itthon is. Szerintem ez baromi drága, ha ahhoz hasonlítom, hogy a város másik végéből nekem egy komplett költöztetés volt 30k (+5k borravaló).

    Más:
    Lehet, hogy csak én nem találtam, de láthatunk fotókat az új lakásról és a környékről? :-)

    VálaszTörlés
  2. Én épp tegnap adtam fel a reményt, hogy Nashvillben normális ágyat és matracot kapjak. Történt ez akkor, amikor valaki felhívta a figyelmemet rá, hogy "itt" is van IKEA. Atlantában van a legközelebbi, ami 250 mérföldre van innen.

    Összeállítottam egy listát: ágy, matrac, éjjeliszekrény, komód, etc. A szállítási költség ~$200 lenne. Ezt most már nem is érzem annyira soknak, de azért inkább bérlünk, gurulunk és körülnézünk. Hátha van valami látnivaló Atlantában.

    VálaszTörlés
  3. Mi is ájkiá bútorokat vettünk itt a boszton környékén, kb. három év alatt estek szét a szekrények. Persze nem a legdrágábbakat vettük, de legközelebb azt teszem mert azok fából vannak :)

    VálaszTörlés
  4. Totya: kötegelni kell a kiszállítást (sok bútort egyszerre) úgy olcsóbb, legalábbis itt. Képekkel kapcsolatban nem ígérek egyelőre semmit. Készülnek, idővel majd feltöltöm őket valahova.

    bAtu: mi is készültünk az ájkiába Atlantába, de aztán elsodort minket az élet.

    Zsoltibá: kiváncsi vagyok a mieink meddig fogják bírni, főleg, mikor egy 2 éves gyerek terhelésteszteli és dekorálja őket...

    VálaszTörlés
  5. fiókokat ne terheljétek, a súly szétnyomta a szekrény falait és leesnek a fiókok, qrva idegesítő :)

    VálaszTörlés