Silent Storm, szoft-retró géming, puritán windows
Silent Storm: körökre osztott taktikai lövöldözős (a'la Laser Squad (1988!), X-Com, Jagged Alliance), második világháborús, lehet-lenni-a-németekkel. Nem tudom mi kell még.
Falon frankón át lehet lőni géppuskával vagy távcsövessel, fedezékeket fel lehet robbantani és a hulláknál van rongybabafizika, ami furán hat egy körökre osztott játékban, de szépen fokozza a hangulatot.
Nem tudom hogyan maradt ki nálam ez idáig, de tegnap a demópályák végigjátszása után megrendeltem szaré' húgyé' az Amazonról.
Egyébként nagy okosság, ha bír valaki 2-3 évig várni, várni arra, hogy játszon egy játékkal. A hardvert az eredeti ár 20-30%-áért, a szoftvert 10-20%-os áron lehet beszerezni. Ez konzolra és pécére is igaz.
Emiatt nem veszek Wii-t most karácsonykor. Túl kevés játék, mind 50$. Jövő ilyenkor a konzol is minimum 50$-ral lesz olcsóbb, és sokkal több játékot be lehet szerezni majd $20 alatt. Yeah, I'm a cheap bastard.
Addig is néhány kipipálandó PC-s játékkal fogom áthidalni az időszakot, amik a gagyi hardverem miatt kimaradtak az utóbbi években: Quake 4, Half Life 2, Rush for Berlin. Meg persze a Nintendós listámon is van pár játék, amiknek mostanra 10$ körülire zuhant az ára. A türelem kifizetődik. :) És azért lássuk be, ha tényleg jó egy játék és érdemes vele játszani, akkor az 2 év múlva is jó játék lesz.
Nem vagyok egy grafikabuzi egyébként. Az utóbbi évben nagyon keveset játszottam, de annak egy jó részét Nintendo DS-en (256 x 192 pixel felbontás) vagy régebbi GBA játékokkal (240×160) töltöttem. Mikor egy PC-s játékhoz komolyan leülök, akkor megnézem, hogy milyen szépen esik az eső, meg megy a világítás, ez kb. 5 perc, aztán pedig az első dolgom, hogy leveszem az összes beállítást a leggagyibbra, kikapcsolom az összes effektet, mert az a lényeg, hogy süvítsen, jól.
Picit belegondolva a Windowsom is elég retró, ahhoz képest, hogy Mac lesz a következő gépem. Oldszkúl Windows 2000 lukenfíl XP-ben, az összes effekt kikapcsolva, a háttérkép nincs és figyeldoda, még azt is beállítom, hogy a menükben mindig mutassa a shortcutokat, mert ezzel is időt lehet spórolni, hiába rondább. Total Commander játszik persze, hogy a sztereotípiát tovább erősítsük.
Most próbálom a fiam (14 hónapos :) bevezetni gémerek hardkór világába és karácsonyi felvezetőnek vettem neki egy gémbojt, hiszen oly sok jót halottam itt róla. A híg fost elöntötte az agyam mikor rájöttem, hogy ennek a szartalicskának nincs saját belső indítatásból jövő képenyrő világítása. Listáztom vissza az íbéjre, a büdös picsába.
VálaszTörlésGameBoy SP-t ajánlok e célra (van benne hátsófény).
VálaszTörlésDe ártól függően megnézném a Nintendo DS-eket is, merhogy az is le tudja játszódni a GBA játékokat.
gondoltam veszek valami régi, de jól bejáratott konzol-t (jesz ám a csíp básztard, tú:). abba mardtunk az asszonyal, hogy írunk a fiamnak valami kis flash játékok pécére.
VálaszTörlésEgyébként rengeteg jó játék van az interweben gyerekeknek.
VálaszTörlésAjánlok egy pici gyerekegeret, megfelelő érzékenységre állítva.
Az én fiam is weben kezdte a gémer karrierjét, igaz, ő szerintem 2 éves volt akkoriban, dehát manapság az már öregnek számít. :)
Nézegettem a webes játékokat, de kikúrtul elegem van abból, hogy nem találtam egy igazi bébi játékot. Azaz, ahol nem egy tücsökpöcsnyi ablakban akarják tartani a játékot hanem fullszkrín és MINDEN billentyűt lefednek a játákkal, ugyanis fiam villámgyorsan kerül sortkatok segítségével a kontrolpanelbe...
VálaszTörlésHaaa, két évesen már pénzt kell keresnie a játéktudásával :) Alja egy geci világ ez, tibi.
Én is most fontolgatom a Wii preorderem lemondását - itthon 67 000 HUF a 250 dolláros Wii, ennyit már nekem sem ér.
VálaszTörlésViszont az xbox360 gépem imádom, azt vettem észre, hogy nagyon gáz a HD után visszamenni PS2 játékokra, pedig elméletben egyertértenék veled, hogy nem csak az számít.
Azért a Macbook Pro-n most vár rád tényleg legalább 20-25 jó játék, amire bőven elég a Radeon x1600, és nem sokkal csúnyábban néznek ki, mint az xbox360-on...
Sajat gyereknek sajat jatekot!
VálaszTörléshttp://www.gamemaker.nl/
Az enyimek ebben 8 evesen kezdtek maguknak jatekot csinalni, szoval ha nem nullarol akarsz collision detectiont implementalni actionscriptben, akkor nezd meg.
En meg mar a javas game librarykat nezegetem, hogy melyiket keszitsem a kezuk ugyebe :-)