2007. június 12.

Juharszirupos szalonna

Az amerikai konyha emberiségellenes bűntettei közé tartozik, hogy mindent összecukroznak. A kenyeret, a húsokat. Persze, ha valami a világ többi részén már eleve cukros (mondjuk fánk), akkor ők tesznek rá mégtöbb cukrot. Ami cukormentes, abba tesznek helyette mesterséges édesítőt.

Jól megszivattam magam a minap, mert nem figyeltem eléggé és bedobtam a bevásárlókocsiba egy csomag vákuumcsomagolt szeletelt szalonnát. Nagyjából ránéztem, hogy "maple" meg "smoked" és megörültem, hogy király, juharfán füstölt szalonna. Erre otthon remegő kezekkel kibontva érzem, hogy valami fura szaga van (először azt hittem, hogy megromlott a kenyér, amire tettem). Hát kiderül, hogy juharszirupos. Áááá.

Mindegy, meg lehet enni (lehet, hogy 4 éve még nem bírtam volna, de mostanra kondícionálódtam).

Ahogy a Ratatouille trailerben mondja a dagi patkány: "you know, if you can sort of muscle your way past the gagging reflex all kinds of food possibilites open up". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése