2007. június 12.

Safari, Safari 3 Beta, Firefox problémák



Hö?

A régi Safari az angol Wikipédiában a custom JavaScriptek hatására pár kattintásból lefagyott, nem ment vele a blogger rich text editora, a gmailben a billentyűzetnavigáció stb. Az egyetlen ok, amiért használtam, hogy Firefoxban a videónézegetős flash siteoknál frissítési probléma volt a lejátszókban, attól függően hogyan tekertem éppen a lapot, néha eltűnt, néha megjelent a beágyazott flash, hihetetlenül tré hatást keltve.



A Firefoxom is naponta fagyizott még nemrég, de gyanús lett, hogy valamelyik szecska add-on a ludas, úgyhogy pár napja kikapcsoltam mindet és most egyenként kapcsolom vissza őket. Egyelőre stabilnak látszik.

1 megjegyzés:

  1. firefoxban fash nekem utoljara akkor viselkedett butan, mikor az adblock-al kis fuleket ragasztattam a blokkolhato lap-osszetevokre, ami amugy is hulyen nez ki.

    VálaszTörlés