2007. január 1.

Az én 5 dolgom, amit nem tudtatok rólam

Meg lettem tagelve FB2 által. A játék lényege ugyebár, hogy leírunk 5 dolgot magunkról, amit nem tudtak rólunk a blog olvasói és 5 irányba tobábbadjuk a stafétát.

Picit már tartottam tőle, hogy mikor ér el engem is és mit fogok írni. Mivel közeli ismerősek is olvassák a blogot, nehéz lesz mindenkit meglepni, de azért nekifutok.

  1. Kóros halasztgató vagyok. Vannak dolgok, amiket évekig tologatok a Palmomban. Az adóbevallást minden évben az utolsó napon csinálom meg. Már évek óta több könyvet vettem a témában, hogy legyűrjem ezt a problémát, de mostanáig nem olvastam végig őket... :) Néha (évente 2-szer, 3-szor) rámjön, hogy na, akkor most rendbeteszem az életemet és akkor kitakarítom a todo listáimat, az irodámat és mindenféle fontos dolgokat határozok el, amiket megcsinálok. Ritkán sikerül átütő sikert elérni, de azt sem mondanám, hogy nincs valamiféle javulás.
  2. Amszterdamban voltam nyaralni a tavasszal és már nagyon készültem, mert kevesebbet utazok érdekes helyekre, mint szeretnék. Megnéztük a cimbivel (heló Bandibácsi!) a piroslámpás negyedet, de csak a kirakatban, mivel mindketten boldog párkapcsolatban élünk, semmi más még az eszünkbe sem jutott, még 30 eurós áron sem. Ráálltunk helyette a space muffinra a bulldog's nevű helyen. Ez megérdemelne egy külön posztot, el is kezdtem írni annak idején, csak hónapokig halasztgattam, aztán letettem róla (lásd 1. pont). 2 dolgot emelnék ki talán: a Halo co-op betépve király, az Egy szoknya, egy nadrág viszont THC mennyiségtől függetlenül nézhetetlen, pedig akkor még egy feltartott kisujjon is 10 percig röhög az ember.
  3. A vegasi nyaralás utolsó napján elmentünk "a világ legnagyobb cicibárjába" az útikönyv szerint. Erről is félbemaradt a poszt, a lényeg kb. annyi, hogy Vegast spórolósra igyekeztünk venni, olcsó helyen kajálni, lehető legolcsóbban inni, stb. A cicibárt is jól bírtuk ilyen szempontból és lapdance helyett inkább olcsónak gondolt Budweisert (ultragáz sör) ittunk, a lányokat pedig elhajtottuk. Igaz, mint kiderült a sört is aranyáron mérték. Mikor már majdnem hazamentünk hajnal felé, végül az utolsó kb. 1 órában aztán mégis sikerült elcseszni nagyjából annyi pénzt, mint a nyaralás egésze alatt addig, mert hirtelen jó ötletnek tűnt közelebbről megvizsgálni, hova fejlődött 2006-ra a szilikontechnológia...
  4. Alsó tagozatos koromban fogócskázás közben elestem. A két első fogamból letört egy-egy darab és a szüleim évekig hordtak fogorvoshoz akik sohasem tudták megcsinálni rendesen, ráhúztak valami műanyag izét, ami pár hét vagy hónap után mindig leesett. Végül aztán nagy nehezen megcsinálták és azóta is rendben van, de a mai napig nem szeretek mosolyogni emiatt.
  5. Titkos Madonna rajongó vagyok és mikor nem figyel senki, akkor régi Madonna albumokat szoktam hallgatni. Sőt, régebben pár George Michael szám (Freedom, Father Figure, Never Gonna Dance Again) is eléggé rajta volt a toplistámon, de azokat már letölteni sem merem mióta elvesztek, nehogy valaki meglássa, mikor görgetem az iTunest.
Itt a Frutta, ad tovább:
  1. f.adam
  2. trychydts
  3. soundtour
  4. egyik + másik a cavintonról
  5. ncurse

3 megjegyzés:

  1. Jó nagy fejtörést okoztál nekem, de köszi, vicces volt. :) Továbbadtam.

    VálaszTörlés
  2. A 3-as pontot kifejthetnéd bővebben, fényképekkel illusztrálva ! :)

    VálaszTörlés
  3. BÚÉK-et odaátra is!

    Azért csak jobb lesz így, hogy nem kell többet titkolnod. A coming out-ot meg emiatt a Family Guy jelenet miatt érzem helyénvalónak. ;)

    VálaszTörlés