2008. április 23.

iPod upgrade

Az Asszony nem igazán használta évekig a 20GB-os iPodját, hiába reklámoztam neki, hogy mekkora jóság házimunka végzése közben morálnövelő zenéket hallgatni. (Én mostanában Economistet szoktam.)

Most, hogy végre rászánta magát és elkezdte volna hallgatni, megnyekkent szegény. Mivel jógyerek volt, kapott helyette egy iPod Nano-t, amin már videó is van. Imádja. (Pedig eléggé a bögyömben van az Apple, csak vonakodva adtam nekik megint pénzt...)

Old 20GB iPod vs 4GB iPod Nano

Reklámoztam neki a Podcastokat, úgyhogy most azokat teszteli a híradóktól, a food science-en át a viccesekig. A képernyője is egész használható: nagyon pici, de gyönyörű. Régebben, mikor várta a sötét szobában, hogy elaludjon a kislányunk, Picross-t nyomott a Nintendo DS-en, most viszont már az iPod lett a kedvenc.

Mikor a családban kisgyerekek vannak, akkor ritkán marad elég idő és energia napközben, vagy akár a nap végén, hogy az ember végignézzen egy egész mozifilmet.
Ilyenkor ideálisak a rövid pörgős Podcastok (pl. CNN 5 perces villámműsor, vagy egy 10-20 perces TED Talk).

Tegnap kipróbáltam milyen méretű és minőségű egy DVD és egész jó. A "History of Violence" 320 mega lett és nézhető.

Persze igazán akkor lehetne kihasználni a dolgot, ha lenne tömegközlekedés.

Én egyelőre megvagyok az iPod Shuffle-lel, bár kezd irritáló lenni, hogy nincsenek playlistek, így minden délután szinkronizálni kell, ha váltani akarok a napközben hallgatott Economist és az este kocogáshoz használt zenék között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése