2008. május 13.

Angol nyelvlecke: we talked...

Mai angol nyelvlecke. Az, hogy "beszéltünk erről [korábban] Kevinnel" nem fordítható úgy, hogy: we talked about this with Kevin, abban az esetben, hogyha csak én meg Kevin beszéltünk. Mert a we itt azt jelentené, hogy "én és még valaki más beszéltünk Kevinnel".

Tehát hogyha csak én beszéltem Kevinnel, akkor a helyes forma:

  • Kevin and I talked about this
vagy
  • I talked to/with Kevin about this
Számításaim szerint még kb. 220-260 évbe telik felszámolni a Hunglishemet és nagyjából kétszer ennyibe végleg eltüntetni az akcentusomat.

Ájvillnatbáj disz rekord. Itiz szkrecsd.

2 megjegyzés:

  1. en meg kiprobaltam egy legparnas funyirot, kellett rohogjek hogy biztos tele van angolnaval :-)

    VálaszTörlés
  2. My hovercraft is full of eels.

    VálaszTörlés