2008. május 14.

Térgyem kalácsa 3.: placebo az ízületekre

Nagyon durván megfájdult mára a térdem, muszáj voltam jeget tenni rá. Pedig 18 napja nem kocogtam, csak egyszer gyalogoltam és utána elliptikus gépet használtam háromszor. A futótérdre ez utóbbinak elvileg nem kéne, hogy hatása legyen. A fájdalom igaziból most 24 órával a gép használata után jelentkezett.

Totya ajánlotta a múltkor kommentben a Proenzi 3-at, megnéztem mi van benne:

  • glükozamin-szulfát
  • kondroitin-szulfát
  • MSM
Találtam amerikai kiszerelésben is ilyet, de az a helyzet, hogy jobban utánaolvasva az egész kissé homeopátiás hangulatú, a klinikai tesztek szerint az összetevők nem igazán tudnak többet a placebónál (pölö).

Most már viszont annyira fáj a lábam, hogy mégiscsak fogok venni ilyet, akár placebo, akár nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése