2006. augusztus 14.

USA: két szép gesztus

Két szép gesztust láttam, amit nagyon tudtam értékelni és az amcsik kapnak egy-egy pirospontot tőlem.

Az egyik az volt, mikor egy szülinapi zsúr után az ünnepelt 6 éves kisfiú anyukája felhívott minket, megköszönte, hogy elmentünk, külön megdícsérte az ajándékot stb. Valahogy ez egy jó dolog, majd én is beépítem a reperoáromba, ha nem felejtem el. ("Figyelj Ferikém, nem nagyon emlékszem mikor mentél el, de megint ittmaradt 20 doboz sör, ha a tied volt, akkor köszi... Nem, nem a tied? Nem baj azért király volt a buli, nem? Mi? Felébresztettelek? Bocsesz.")

A másik szép gesztus, hogy a fiamnak (elsős lesz!) új tanárnénije lesz és küldött egy kézzel írt levelezőlapot, leírja, hogy már alig várja az iskolában ésatöbbi. Na ez is egy nagyon aranyos gesztus. (Pedig állami iskola.)

3 megjegyzés:

  1. full feedre nincs lehetoseg? a bejegyzes teljes szovegenek elolvasasahoz igy nem eleg az RSS reader :(

    VálaszTörlés
  2. A szponzorok nem fognak örülni, de legyen. :)

    VálaszTörlés
  3. szuper, igy mar mindjart jobb! es mint 3. olvaso, itt szeretnem megjegyezni, hogy jo a blogod!

    VálaszTörlés