2006. december 8.

Boot Camp, Quake 4, PC-s játékok



A régi pécémben nagyon gagyi videókártya volt, úgyhogy már vártam egy ideje, hogy feltehessem a Windowst a MacBook-ra, mert volt pár játék amire kíváncsi vagyok. Pár napja még annyira dühös voltam a Mac OS X-re, amiért nincs rendesen megcsinálva a felület egér nélküli használata, hogy azt mondtam, hogy márpedig akkor Windowsban fogok élni, és benga nagy partíciót csinálok neki. A dühöm azóta elszállt, ha nem is teljesen, úgyhogy 32GB-t kapott csak.

Teljesen simán ment az installálás egyébként a Windows jól megy és a dual boot felülete is tetszetős.

A következő volt a sorrend: Windows Update, Firefox, Quake 4 demó. Utóbbi nem tetszett. A grafikától nem tudok hasraesni, hogyha maga a játék ugyanaz, mint a Quake 1 (amit egyébként ezerszer játszottam végig kb.) Csalódás volt, bár a hangulatomat az is rombolta, hogy bohóckodott az egerem. A Call of Duty 2-t nagyon élveztem, de az többet tett le az asztalra a csilivili grafikánál.

Aztán végignéztem a GameRankings-en megint, hogy mik azok a PC-s játékok az utóbbi évekből, amik érdekelhetnének és hogyha csak a minőségi cuccokat nézem, akkor teljesen szűk a választék. Valóban igaz lenne, amit már évek óta emlegetnek, hogy haldoklik a PC és a konzoloké a jövő? Ezt azért hittem eddig nehezen, mert minden generációváltáskor ezt mondják.

Az Enemy Territory: Quake Wars talán az egyetlen PC-s játék, amit tényleg nagyon várok. Azt viszont nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése