2006. december 4.

A mai Mac szopacs: Mail.app konfiguráció

Kellemes meglepetés volt, hogy a Mail fantázianevű program Mac-en tudja kezelni, a meghívókat (appointment). Beteszi a naptárba, küld választ, stb. Ez az egy funkció ami miatt eddig Outlook-ot használtam a céges levelelhez.

Viszont ezután orbitális szopás következett. Nem bírtam rávenni a Mail-t, hogy küldjön levelet. Tököm kivan már vele. Belőttem Operán, Thunderbirdben ugyanazt a két levelezőszervert, ugyanazon a gépen és mennek. A Mail rohadtul nem megy, fogadja a leveleket szépen, de küldeni sehogy sem hajlandó.

Kérdeztem helyi Mac usereket, semmi. Kérdeztem useneten, egyelőre semmi.

2004 óta érlelődik bennem a gondolat, hogy a céges levelezémet átteszem gmail-re. Több tárhely, kevesebb szívás.

2 megjegyzés:

  1. Ajánlom a Gmail for your domain szolgáltatást, akkor még az sem feltűnő, hogy a Google-nél van a levelezésed.

    VálaszTörlés
  2. legyőzöd!
    fejelesztői környezet?
    legyőzöd :)

    VálaszTörlés